Bosch MSM7800

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MSM7800 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Serife70 14-12-2014
Geschreven voor: Bosch MSM7800

Ik bezit de Bosch staafmixer al een paar dagen. Heb het al veelvuldig gebruikt om diverse eten te voorbereiden. Heb het ook gebruikt voor fruit en groenten. Het is heel handig met alle accessoires die erbij zijn, zo kan je bv rode kool malen, wortel in kleine stukjes snijden of een lekkere smoothie maken. Het apparaat is makkelijk om schoon te maken. Tot nu toe ben ik erg tevreden over het apparaat. Het is echt handig om eentje te hebben in het huis.

annemiguel 16-11-2014
Geschreven voor: Bosch MSM7800

Ik heb hem zojuist voor het eerst uitgeprobeerd en kon er meteen goed mee overweg. De handleiding is niet te lang maar wel voldoende duidelijk. Alles voelt degelijk en stevig aan.

Lène 18-06-2014
Geschreven voor: Bosch MSM7800

De mogelijkheden waren voor mij een verrassing.
Ik ben er erg blij mee.
Wel vind ik dat er bovenop het gedeelte waar de schaaf in zit veel groente blijft hangen.

Natuurlijk heb ik in die paar dagen niet alle opties uitgeprobeerd. Maar wat ik gebruikt heb voldeed ruimschoots aan mijn verwachtingen.

Ik ben blij met mijn Bosch.

SirDancelot 10-05-2013
Geschreven voor: Bosch MSM7800

Apparaat heeft veel accessoires en opties, maar het koppelsysteem is niet degelijk genoeg. Zo heb ik de aandrijfdeksel al eens vervangen (€ 30 !!!) en pakt de snij- en raspschijf ook al niet meer goed. Vanaf het begin al moeite met die laatstgenoemde, omdat de afstand tussen de invoermond en de schijf te groot is. Hierdoor kan je nooit bijv. een komkommer helemaal snijden en gaat het laatste deel bijna altijd klem zitten. Ook is er door de overbrenging te weinig kracht en snijdt hij niet fijn genoeg. maar daarbij is de plastic koppeling dusdanig snel versleten dat deze constant doorslipt!

De staafmixer zelf en het universele mes zijn wel prima. De garde is daarentegen onbruikbaar, maar dat is al snel het geval met iedere staafmixer...

Mijn advies is om de goedkopere versie te nemen en/of een echte keukenmachine. Dit compromis werkt niet voor deze prijs.